środa, 27 listopada 2013

Bransoletka 01

Brak czasu i choroba mnie dobijają... Ostatnimi czasy pomagam znajomej w sklepie, więc zamiast wracać o normalnej porze kończę trochę później niż zwykle... Po powrocie do domu myślę tylko o odpoczynku... Wczoraj chciałam coś stworzyć, ale koraliki były nieposłuszne i sobie odpuściłam....

A żeby pokazać, że jednak żyję dodam zdjęcie starej bransoletki, z którą przyznam szczerze nie wiem co zrobiłam... Nie potrafię sobie przypomnieć czy ją komuś sprzedałam, czy oddałam.... Wiem tylko, że jej nie mam i jedyna pamiątka to to zdjęcie - które nie jest najlepszej jakości :D

Zrobiłam dzisiaj większe zamówienie w sklepie z koralikami, więc może jak poczuje się trochę lepiej to i wena i ochota wróci....


1 komentarz:

  1. Bardzo ładna.

    Zaszalałam w czasie DDD w dwóch sklepach z koralikami omal nie wzięłam takich (i też zielonych i fioletowych, ale nie wiem, czy te odcienie). W końcu zrezygnowałam z nich, bo wpadły mi w oko inne.

    OdpowiedzUsuń