środa, 19 lutego 2014

Listki

Dzisiaj na szybciutko zrobiłam kolczyki z czarno - złotych koralików SuperDuo oraz koralików Toho według schematu, który można znaleźć TU. Wykonanie wbrew pozorom jest bardzo proste :) Lubię czasami korzystać z tutoriali można się wtedy nauczyć czegoś nowego i powoli wprowadzać innowacje do swoich kolejnych prac.
Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez autorkę bloga http://sowiagaleria.blogspot.com za co bardzo dziękuję :)
 Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.
 Moja porcja pytań:
1. Jeśli wygrałabyś milion złotych to co byś sobie kupiła?
Przyznam szczerze, że trudno na to pytanie odpowiedzieć :P Z pewnością podzieliłabym się tą kwotą z najbliższą rodziną, a resztę przeznaczyła na bardziej przyziemne rzeczy jak np. remont mieszkania.

2. Masz jakieś zwierzę w domu? Jakie?
Tak, posiadam małą czarno-białą kotkę, która niebawem skończy 8 miesięcy.

3.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Uważam to za fajną zabawę.

 4. Jakie miejsce we wszechświecie (na ziemi też może być ;)), które jest najciekawsze? Dlaczego?
Zawsze swoją egzotycznością intrygowała mnie Japonia! Uwielbiam tajemniczy świat Gejsz ich zasady oraz kulturę.

5.Gdybyś miała złotą rybkę spełniającą 3 życzenia to o co byś ją poprosiła?
O nieskończoną ilość życzeń :P

6.Czy masz jakieś ambicje związane z rękodziełem? Jakie?
Nigdy nie nastawiałam się nad sprzedażą swoich "dzieł". Zależy mi głównie na zgłębianiu nowych technik oraz doskonaleniu ich. Tworzenie biżuterii relaksuje mnie i daje możliwość odreagowania stresu. Sprawia mi to ogromną przyjemność :) 

7.Optymistka czy pesymistka?
Optymistka :)

8.Jakich gatunków muzyki słuchasz?
Głównie muzyki alternatywnej, ale dopuszczam do siebie również dzwięki z innych gatunków ;p

9.Co lubisz robić poza handmade?
Trochę rysuję, od czasu do czasu zajmowałam się również pixel artem (www.ancheliq.deviantart.com)

10.Skowronek czy sowa?
Sowa

11.Opisz krótko jakąś śmieszną historię ze swojego życia :) 
Oj nic mi teraz do głowy nie przychodzi ;/

Na chwilę obecną nikogo nie nominuję, także wybaczcie ;*

13 komentarzy:

  1. świetne kolczyki, takie z pazurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki , super post ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne !

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki są świetne jak na robione ręcznie! *o* Sama chyba bym ich nie nosiła, bo trochę nie mój styl ale spróbuję swoich sił (gdyż uwielbiam takie prace;)) i dam w prezencie babci, która uwielbia taką biżuterię :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post ;) Czekam na kolejne notatki . . Jeśli masz ochotę zapraszam - > paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, że odpowiedziałaś na pytania.
    Bardzo ładne listki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wygląda:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/adore-you.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci wyszły, sa naprawdę efektowne i romantyczne....

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są! Cudne kolorki i efekt. Z chęcią bym takie nosiła.
    Pozdrawiam i zapraszam: http://ktogus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na nowy post!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/let-go-for-tonight.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki śliczne i takie eleganckie ;).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń