wtorek, 28 stycznia 2014

Super Duo w akcji.

Wczoraj się zbuntowałam i powiedziałam, że nie odejdę od biurka dopóki nie skończę bransoletki :) Udało się! Spałam tylko 5 godzin, w pracy na szczęście prawie cały dzień spędziłam sama i nikt mi głowy nie zawracał :)
Bransoletka z koralików super duo, chyba najłatwiejsza do wykonania dla osób początkujących, a efekt jet naprawdę ciekawy. Moja mama już ją sobie zarezerwowała :)
Walentynki się zbliżają, więc przygotowałam delikatną bransoletkę ze szklanych perełek. Jestem bardzo zadowolona z efektów pomimo, że robiłam ją już porządnie zmęczona i starałam się mocno przyśpieszyć swoją pracę ;)







9 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo ładne, a efekt - tak jak mówisz jest naprawdę rewelacyjny, chyba spróbuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bransoletka jest piękna! Ja też robiłam bransoletki, ale peugeot ( chyba tak się pisze ;) ). Teraz tworzę z modeliny. Zajrzysz?
    http://ktogus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie zrobione zdjęcia! Świetne bransoletki!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/once-upon-dream.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka z superduo rzeczywiście efektowna, muszę kiedyś spróbować, ta z serduszkiem śliczna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka z super duo rzeczywiście jest super, muszę spróbować ją zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza bransoletka jest śliczna! Oczywiście zostaję na dłuzej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne sa wszystkie,ale super duo-prawdziwe cudo,rewelacyjna,gratuluje zdolnosci

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem :) Najbardziej tej pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń