niedziela, 2 marca 2014

Rozmaitości

Niby miałam cały weekend dla siebie, ale nie czuję jakbym dobrze go wykorzystała... No cóż wena była, pomysłów ogrom, ale domowe obowiązki wzywały... A jak już przysiądę to muszę szykować się spać i wszystko na szybko robię, bo wiem że jak nie skończę teraz to później nie uda mi się pracy dokończyć!
W piątek  byłam na fajnym szkoleniu (delegowana z pracy), dowiedziałam się mnóstwo ciekawych rzeczy i nie mogę się doczekać, aby wprowadzić je w życie ;)

Dzisiaj prezentuję Wam przywieszkę do telefonu. Gwiazdeczki są niezwykle przyjemne i łatwe w wykonaniu. Gdybym miała więcej czasu to z pewnością powstałoby ich więcej :)
Krówka została ulepiona zamiast trzy poziomowego tortu. Męczyłam się strasznie, ale nawet mocno nie przybrudziłam białej modeliny, a brudne miejsca przykryłam łatkami :) Koniecznie muszę zainwestować w lepszą masę. Na początku nie narzekałam na Astrę, ale ostatnio zaczęła mi się strasznie kruszyć ;/
I na koniec kartka na urodziny. Nie potrafię zrobić dobrego zdjęcia, ale wydaje mi się że na tych wszystko dobrze widać. Efekt mi się podoba :) Jest to pierwszy scrap, który godnie mogę zaprezentować szerszemu gronu :P






7 komentarzy:

  1. Krówka wymiata ;). Jest genialna ;).

    www.swiatsutaszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza ta gwiazdeczka, nagle zobaczyłam oczami wyobraźni długie kolczyki, na których jest dużo takich gwiazdeczek:) A krówka jest naprawdę słodka)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Uważam, że masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, doceniam to co robisz, dlatego nominowałam Cię do Liebster Blog Award.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej krówce! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem oczarowana tymi gwiazdkami... śliczniutkie są!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń