sobota, 14 lutego 2015

Kolczyki, kolczyki...

W końcu weekend... Jakaś melancholia mnie dzisiaj ogarnęła... Cały dzień słucham melodii z serialu Seks w wielkim mieście, możecie jej posłuchać ze mną  TU . 
Jakieś pomysły na poprawę nastroju?

Dzisiaj poświęciłam trochę czasu na zrobienie kolczyków. Pierwsze nie za bardzo są w moim stylu, ale wyglądają bardzo ładnie przy ciemniejszym stroju. Moja mama już je sobie przygarnęła ^^
Łańcuszki zaś to moi nowi ulubieńcy! Kolczyki wyglądają pięknie na uszach! Są bardzo delikatne, a przez cyrkonie mają niesamowity urok! Jestem zachwycona efektem ^^

Przypominam o Aczulinkowej Rozdawajce! Fanty czekają, żeby pojechać do nowego domku ^^
Miłego Wieczorku!




4 komentarze:

  1. Jakie śliczne! Drugie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te łańcuchowe moje ulubione <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, te pierwsze do "małej czarnej" byłyby idealnym dodatkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne! Drugie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń